Menú
0 Reservar cita

Hairland: la nova app de Carol Bruguera

[portfolio_slideshow exclude=10690]

El món de la perruqueria i l’estilisme estan en perill i només tu pots fer alguna cosa per salvar-lo…! A partir d’aquest plantejament us presentem Hairland, un joc per smartphones carregat d’humor, minijocs i tot un món per explorar!

En aquesta aventura trobaràs tres reptes diferents que hauràs de superar per aturar una estranya plaga de fenòmens que amenaça en convertir les perruqueries en un caos… Estigues a punt, perquè aquests reptes et demanaran tota la teva habilitat per poder-los superar! El joc, a més, t’oferirà la possibilitat de crear el teu propi avatar i donar-li el look que més t’agradi: vintage, amb melenes, amb barba, emo, affro… tu decideixes!

Properament hi haurà noves entregues que et plantejaran nous reptes, noves possibilitats pel teu avatar i nous girs carregats d’humor dins la història d’aquest món tan particular que és Hairland: no t’ho perdis!

Si tens un smartphone Apple pots descarregar-te el joc gratuïtament aquí.

Si tens un smartphone Android pots descarregar-te el joc gratuïtament aquí.


Aquesta empresa participa en el programa per a la contractació de persones en situació de major vulnerabilitat, subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus

Servei Públic d'Ocupació de Catalunya Generalitat de Catalunya Cofinançat per la Unió Europea
Trigger Sidebar Cart0
×
La teva cistella està buida. Anar a la Shop